15 iunie 2011

Margarete pentru fete






10 comentarii:

  1. minunata lumea margaretelor! si tu ai surprins-o tare fain!

    RăspundețiȘtergere
  2. @ Fly,
    multumesc de aprecieri, zi faina!

    @ Ishtar,
    nimic nu se compara cu florile de camp, nu-i asa? te pup!

    @ Cristian,
    cred ca o bere ar merge pe caldura asta :)) ?

    RăspundețiȘtergere
  3. Frumoase. A patra îmi place cel mai mult.

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc Razvan. Ai nimerit poza mea de pe desktop :D

    RăspundețiȘtergere
  5. dragoste fara hotar, mi-am pus margarete de camp in pahar

    RăspundețiȘtergere
  6. Cu drag le privesc!la mine nu au inflorit!

    RăspundețiȘtergere

Dacă tot ai ajuns aici, ia loc. E o bancă ceva mai încolo, sub un cireș. E mereu înflorit, așa îl văd eu. Un vânt primăvăratic îi poartă petalele în zbor. Clătește-ți privirea cu frumusețea din jur. Inspiră, expiră...TRĂIEȘTI! E tot ce contează. Uneori cuvintele sunt de prisos, trăirile primează.

Îți mulțumesc pentru popas. O zi de vis!