27 august 2011

Duet


6 comentarii:

  1. Geniala!! Culorile sufletului meu!

    Thanks,sis,si pupici!
    L'Automne

    RăspundețiȘtergere
  2. Si da si nu,iubita mea. La caldura infernala de-afara....s-ar putea crede c-as fi avut vreun compromis cu vara(vara asta mai mult toamna a fost iar acum...toamna mea seamana cu vara!!). Nici eu nu mai stiu ce si cum dar de venit...vin cu siguranta,asteapta-ma!

    Te pupic surioara!
    L'Automne

    RăspundețiȘtergere

Dacă tot ai ajuns aici, ia loc. E o bancă ceva mai încolo, sub un cireș. E mereu înflorit, așa îl văd eu. Un vânt primăvăratic îi poartă petalele în zbor. Clătește-ți privirea cu frumusețea din jur. Inspiră, expiră...TRĂIEȘTI! E tot ce contează. Uneori cuvintele sunt de prisos, trăirile primează.

Îți mulțumesc pentru popas. O zi de vis!