18 mai 2012

Lednice Chateau, Moravia


9 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. Da, e un loc minunat! Mi-a placut enorm.

      Ștergere
  2. Uite pe unde-mi hoinareste sufletelul!!!!!! Pai daca ma inviti la castele....nu mai scapi de mine,am eu ceva cu farmecul si povestile lor,prea ma atrag! O fi ceva,mai stii?!? Iata ce minunatii acolo,mmm!

    Salutari de....pe-aici,mai pamantene,asta e!
    Si pup,nu uit!
    L'Automne

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu siguranta noi doua am trait candva prin castelele Europei :)
      Prea acasa ne simtim in prezenta lor. Aerul de atunci il simt in prezent, timpul parca s-a comprimat si m-am teleportat in trecutul-prezent :))

      Hai ca am fabulat destul, pupiciei surioarei!

      Ștergere
    2. No no nooo,nu e fabulatie,soro,sa stii! De ce ma simti si eu asa?! Hai ca prea e evident,ceva treb sa fi fost,nu? Om fi bantuit impreuna cateva castele,mai stii?? :) Bu hu huu

      Pupici din zbor!
      L'Automne

      Ștergere
    3. Ha, ha, cu siguranta eram doua printese :))

      Ștergere
    4. Siii,certamente!!!!!

      Puuup!
      L'Automne

      Ștergere
  3. excelent fotoreportajul tau...o saptamana frumoasa sa ai...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc frumos, Gabriela! Asemenea si tie!

      Ștergere

Dacă tot ai ajuns aici, ia loc. E o bancă ceva mai încolo, sub un cireș. E mereu înflorit, așa îl văd eu. Un vânt primăvăratic îi poartă petalele în zbor. Clătește-ți privirea cu frumusețea din jur. Inspiră, expiră...TRĂIEȘTI! E tot ce contează. Uneori cuvintele sunt de prisos, trăirile primează.

Îți mulțumesc pentru popas. O zi de vis!