28 iunie 2012

Come Undone


4 comentarii:

  1. Doamne ce complexa e floarea asta!!! Ce "arhitectura" are,intotdeauna m-a uimit! E imposibil sa nu se fi copiat ceva de-aici si sa nu fie transpus in altceva,revolutionar...Parca e prea...tehnica(primul cuvant care-mi vine cand o vad e...turbo :)

    Iar melodia...preferata mea de cativa ani!!
    Multzam,soeur!

    Si pupicei la inaltime!
    L'Automne

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Stii de unde ii vine numele? Se spune ca in secolul al XVII-lea, pentru un preot italian aceasta floare reprezenta misterul patimilor Lui Hristos pentru ca includea simboluri ale crucificarii, de unde si denumirea de “la flor de las cinco llagas” - “floarea celor cinci rani”.
      Corola purpurie, simbolizeaza coroana cu spini,cCele cinci stamine sunt cele cinci rani, iar cele trei stiluri ale pistilului reprezinta cele trei cuie. Frunzele sunt in forma varfului de lance care L-a strapuns pe Iisus, iar pe spatele lor apar 30 de puncte intunecate, simbol al celor treizeci de arginti primiti de Iuda pentru tradarea sa.

      Ștergere
  2. Interesanta descriere... Floarea este senzationala!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De curand am aflat si eu semnificatia numelui florii.
      Multumesc pentru trecere, Gabriel!

      Ștergere

Dacă tot ai ajuns aici, ia loc. E o bancă ceva mai încolo, sub un cireș. E mereu înflorit, așa îl văd eu. Un vânt primăvăratic îi poartă petalele în zbor. Clătește-ți privirea cu frumusețea din jur. Inspiră, expiră...TRĂIEȘTI! E tot ce contează. Uneori cuvintele sunt de prisos, trăirile primează.

Îți mulțumesc pentru popas. O zi de vis!