16 august 2012

Lacul Teplița






6 comentarii:

  1. Frumoase reflexii! 3 si 4 imi plac in mod deosebit

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, Cristina. Mie a doua imi place cel mai mult :)

      Ștergere
  2. Stii cum e,nu ma pricep la dinamica imaginii insa pt mine lacul asta a fost o surpriza. Nu auzisem de el,de la tine stiu si in plus am cautat mai multe informatii. Insa de la prima privire mi s-a parut un maaaare mister,e ceva acolo. Shtima apelor poate.

    Seara frumoasa,draga mea!
    L'Automne

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mister? Pacat ca nu e intretinut, ar fi o oaza de placere. Am incercat sa "vad" doar partea frumoasa, asa fac eu...evit intentionat uratul. Imi era dor de acest loc, nu-l mai vazusem de vreo 20 de ani....Doamne, cum trece timpul...
      Te pup, sis!

      Ștergere
    2. Eeee,pai vezi? Trebuie sa te duci mai des,iti zic ca e misterios si nu mi se pare deloc urat,doar ca iti creeaza anumite senzatii...

      Pup sis!
      L'Automne

      Ștergere
  3. very beautiful images and reflections

    RăspundețiȘtergere

Dacă tot ai ajuns aici, ia loc. E o bancă ceva mai încolo, sub un cireș. E mereu înflorit, așa îl văd eu. Un vânt primăvăratic îi poartă petalele în zbor. Clătește-ți privirea cu frumusețea din jur. Inspiră, expiră...TRĂIEȘTI! E tot ce contează. Uneori cuvintele sunt de prisos, trăirile primează.

Îți mulțumesc pentru popas. O zi de vis!