11 noiembrie 2012

secunde trecute



2 comentarii:

  1. Felicitari,draga mea! Stii tu pt ce! Pt ca reusesti sa surprinzi in imaginile tale mare parte din rafinamentul Toamnei,in toate culorile sale. Sublim! Ma faci asa de fericitaaa!!

    Multumesc,suflet scump!
    L'Automne

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu iti multumesc pentru toate cuvintele tale minunate, pentru ca iti faci timp sa lasi un gand bun aici, in casa mea, care e si a ta, stii doar...
      Propunerea unei colaborari ramane deschisa din partea mea...eu am rabdare, astept cat e nevoie....poate candva se va materializa si sunt sigura ca vom oferi ceva special celor ce vor fi deschisi sa vada si sa simta precum noi.

      Ștergere

Dacă tot ai ajuns aici, ia loc. E o bancă ceva mai încolo, sub un cireș. E mereu înflorit, așa îl văd eu. Un vânt primăvăratic îi poartă petalele în zbor. Clătește-ți privirea cu frumusețea din jur. Inspiră, expiră...TRĂIEȘTI! E tot ce contează. Uneori cuvintele sunt de prisos, trăirile primează.

Îți mulțumesc pentru popas. O zi de vis!