10 ianuarie 2013

La limita dintre zi si noapte


6 comentarii:

  1. Ce incandescent pare cerul...dar ce miracol dedesubt!!!!!! Ca un vis deslusit! Fain orizont!

    Pup,sis!
    L'Automne

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Este rasaritul din aceasta dimineata :) ...cum am ajuns la serviciu si m-am uitat pe fereastra, nu m-am rabdat sa nu opresc Clipa asta mirifica...ador rasaritul, dar si asfintitul!
      Hugs!

      Ștergere
    2. Ce fericire pe tine,draga mea!!! Astea sunt lucrurile care-ti satureaza sufletul de basm si bucurie,da daaaaa... De vis!

      Cu gandul la tine,sis!
      L'Automne

      Ștergere
    3. Intr-adevar, sis! Am invatat sa ma bucur de lucruri care aparent sunt fara importanta, care imi bucura sufletul...precum un rasarit de soare sau un asfintit...imi da energie, ma incarca cu speranta.

      Ștergere
  2. E ca un tablou classic, foarte reusite culorile:) In ce zona e?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Meritul este al naturii, iar eu am fost norocoasa sa asist la spectacolul din acea dimineata frumoasa de iarna de la marginea Bistritei, un oras minunat din Ardeal :)

      Ștergere

Dacă tot ai ajuns aici, ia loc. E o bancă ceva mai încolo, sub un cireș. E mereu înflorit, așa îl văd eu. Un vânt primăvăratic îi poartă petalele în zbor. Clătește-ți privirea cu frumusețea din jur. Inspiră, expiră...TRĂIEȘTI! E tot ce contează. Uneori cuvintele sunt de prisos, trăirile primează.

Îți mulțumesc pentru popas. O zi de vis!