21 iulie 2011

Dor de cale ferată





15 comentarii:

  1. chiar, sis...mi-e dor de suieratul trenului, de privitul pe fereastra, de leganatul vagoanelor....m-am saturat de masini si avioane.

    RăspundețiȘtergere
  2. "Trenul acesta pierdut,
    Ganduri si vise desarte,
    Pleaca in necunoscut,
    Tot mai si tot mai departe,
    Vagoanele lui dezgolite,
    De’atatia si’atatia hoinari, ... "

    cand mergeam la Mare cu trenul, strabateam toata tara de la un capat la celalalt, ce fain era ...

    RăspundețiȘtergere
  3. @ smalldot,
    era sa fie singura imagine postata aceea, insa am zis sa pun un calup.Se apropie vacanta :D

    @ Fly,
    Compact...ce de amintiri frumoase...
    Da, mergeam la mare o zi si-o noapte dar ce conta? era frumos si mi-e dor de vremurile alea cand nu aveam atatea ganduri si griji...

    RăspundețiȘtergere
  4. Poftiţi în vagoane şi hai la Mare!
    Să ştii că şi mie chiar mi-e dor uneori de a mai merge cu trenul,cu toate că am la activ o mare perioadă de navetă cu trenul...dar ce amintiri frumoase sunt acum :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Venim, Ishtar...dar nu cu trenul....are ceva ce atrage mijlocul asta de transport in ciuda lipsei confortului.

    RăspundețiȘtergere
  6. In curand ma voi intoarce acasa , asa ca-mi va mai trece dorul de tren. Ma asteapta o calatorie lunga....
    O zi buna de pe la Cluj iti doresc draga mea!

    RăspundețiȘtergere
  7. pai ce te opreste? GO FOR IT!!! :D tipup sis

    RăspundețiȘtergere
  8. Thanks, BNS!

    Elena,
    sa ai parte de drum bun! Te pup si eu!

    Dili,
    nu stiu, sis :D

    RăspundețiȘtergere
  9. batranele noastre trenuri,cat or mai rezista?imi plac cadrele,lumina buna!

    RăspundețiȘtergere
  10. Musai sa mai reziste, Adelin, n-au incotro...
    Multumesc frumos!

    RăspundețiȘtergere
  11. Cata dreptate ai,siiis!!!! Cand eram copil traiam o bucurie nemasurata sa stiu ca am de calatorit o groaza de ore pana la mare,cu trenul. Era ceva....ce astazi nu mai simt cu masina,oricat confort am avea. Trenul e altceva,mai ales cand sunt amintiri frumoase la mijloc.

    Pupici calatori!
    L'Automne

    RăspundețiȘtergere
  12. Hmmm...seria aceasta de fotografii are miros de vacanta! :)

    RăspundețiȘtergere
  13. @ L'Automne,
    cred ca amintirile copilariei ne bantuie :D ...primit pupiceii in zbor de porumbita!

    @ George,
    si inca ce miros ;) concediu placut!

    RăspundețiȘtergere

Dacă tot ai ajuns aici, ia loc. E o bancă ceva mai încolo, sub un cireș. E mereu înflorit, așa îl văd eu. Un vânt primăvăratic îi poartă petalele în zbor. Clătește-ți privirea cu frumusețea din jur. Inspiră, expiră...TRĂIEȘTI! E tot ce contează. Uneori cuvintele sunt de prisos, trăirile primează.

Îți mulțumesc pentru popas. O zi de vis!