17 iulie 2011

My Moon








9 comentarii:

  1. doua seri la rand am fost in parc noaptea, si niciodata C. nu a adus camera. M am enervat pe el:)):))

    RăspundețiȘtergere
  2. Bravo sis, m-am uitat si eu la Luna aceea superba.. ai surprins-o perfect!

    RăspundețiȘtergere
  3. @ Monica,
    lui C. numai la aparat nu i-a stat capu' ;)

    @ Dili,
    m-am chiunuit ceva si tot nu e cum as fi vrut :(

    @ Cristina,
    daca ar fi fost mai clara era si mai frumoasa :)

    @ Ice,
    e a noastra, a tuturor pamantenilor...dar tare mi-ar placea sa pot ajunge la ea...

    @ Ishtar,
    g9 :)

    Va multumesc tutror pentru vizita si aprecieri!

    RăspundețiȘtergere
  4. Hmmmmm,vrei sa ma omori,stiu,da' ce s-ar face lumea asta fara....Toamna,hm? La asta nu te gandesti?! Glumesc,nu te teme,ma sacrific oricum pt ceea ce iubesc!!
    Multumesc inmiit,sis scump! Ai fost pe sufletul meu!

    L'Automne

    RăspundețiȘtergere
  5. Placerea e si a mea, dulce Toamna!

    RăspundețiȘtergere

Dacă tot ai ajuns aici, ia loc. E o bancă ceva mai încolo, sub un cireș. E mereu înflorit, așa îl văd eu. Un vânt primăvăratic îi poartă petalele în zbor. Clătește-ți privirea cu frumusețea din jur. Inspiră, expiră...TRĂIEȘTI! E tot ce contează. Uneori cuvintele sunt de prisos, trăirile primează.

Îți mulțumesc pentru popas. O zi de vis!