18 iulie 2013

Bună dimineața, SOARE!









4 comentarii:

  1. o dimineață superbă,numai acolo poate fi așa...
    Poziția 6 e a mea!

    Puuuup!
    L'Automne

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Chiar ca a fost o dimineata superba! La inceput eram putin ingrijorata de cei cativa nori, insa apoi am realizat ca e perfect asa. Am prins trei rasarituri, unul noros 100%, cel de fata si inca unul "curat", fara pic de nori. Aceats a fost cel mai frumos rasarit de pana acum :)
      Ma bucur ca ti-a placut, sis! M-am gandit cum era sa fii acolo, cu mine, si sa-mi pozezi in razele diminetii...
      Pupicei dragi!!

      Ștergere
  2. Ha ha,să-ți compromit și poze și răsărit,da?? Nu sunt fotogenică,sis,ți-am zis!!!!!!! Sau...n-a știut nimeni să-mi prindă șarmul,mai știi?! Zise optimista din mine! :)

    Hai,pupicei șarmanți! ;)
    L'Automne

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Neee, cum sa-mi compromiti tu pozele?? Stii ca ai fi cel mai bun fotomodel, doar ca esti tare departe :(
      Dar cine stie, poate intr-o zi ne vom intalni la un rasarit de soare la Mangalia..:)

      Ștergere

Dacă tot ai ajuns aici, ia loc. E o bancă ceva mai încolo, sub un cireș. E mereu înflorit, așa îl văd eu. Un vânt primăvăratic îi poartă petalele în zbor. Clătește-ți privirea cu frumusețea din jur. Inspiră, expiră...TRĂIEȘTI! E tot ce contează. Uneori cuvintele sunt de prisos, trăirile primează.

Îți mulțumesc pentru popas. O zi de vis!