12 noiembrie 2013

...dacă timpul ar avea frunze, ce toamnă...







4 comentarii:

  1. Hermosa la luz que has capturado en estas imágenes!
    Un fuerte abrazo.

    RăspundețiȘtergere
  2. Un întreg poem de toamnă,draga mea! Superb,magnific,spectaculos...Îmi va fi taare dor de el...
    Pup suflețelul!

    L'Automne

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Gandeste-te ca vine PRIMAVARA :) ...dar dupa doamna iarna, care sper sa fie bogata in zapada, pentru ca nu am de gand sa-mi tin schiurile-n cui :P

      Ștergere

Dacă tot ai ajuns aici, ia loc. E o bancă ceva mai încolo, sub un cireș. E mereu înflorit, așa îl văd eu. Un vânt primăvăratic îi poartă petalele în zbor. Clătește-ți privirea cu frumusețea din jur. Inspiră, expiră...TRĂIEȘTI! E tot ce contează. Uneori cuvintele sunt de prisos, trăirile primează.

Îți mulțumesc pentru popas. O zi de vis!