24 iunie 2012

Pitici pe creier



6 comentarii:

  1. Ai reusit sa ne sperii,sa stii! Ce e?? Pare sinistru...Hai ca nici circumvolutiuni nu sunt..

    Pupici cu sinapse evoluate! :)
    L'Automne

    RăspundețiȘtergere
  2. De data asta...m-ai bagat in ceatza,sis. Si habar n-am ce norishori pot fi astia...Din ce unghi?! Ca-s prea de aproape...
    Stai,nu cumva...erai...deasupra?? :) M-am luminat sau...tot in ceatza am ramas?! Ca nu pot pricepe defel,deh!

    Domnitza Tomnitza :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mda, din zbor, sis :) ...sau cu capu-n nori :P
      Pup de noapte buna de la nord la sud!

      Ștergere
  3. Ei da,asa mai vin si eu de-acasa,pai vezi?!
    Cu poza asta,sis,puneai pariu pe-un Regat si nu-l pierdeai! :) Cel mult...mi-l dadeai mie!

    Primit-am pupicii de noapte buna,trimis altii de zi racoroasa!!
    L'Automne

    RăspundețiȘtergere

Dacă tot ai ajuns aici, ia loc. E o bancă ceva mai încolo, sub un cireș. E mereu înflorit, așa îl văd eu. Un vânt primăvăratic îi poartă petalele în zbor. Clătește-ți privirea cu frumusețea din jur. Inspiră, expiră...TRĂIEȘTI! E tot ce contează. Uneori cuvintele sunt de prisos, trăirile primează.

Îți mulțumesc pentru popas. O zi de vis!