7 aprilie 2013

Rămășițele toamnei








10 comentarii:

  1. Cred că am trimis comentul la Legendele Maramureşului... :) Toamna are minunăţie şi farmec de neegalat!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Fiecare anotimp are frumusetea lui, dar toamna si primavara au ceva aparte :)

      Ștergere
  2. Ce vorbești,siiiiis!!!!!!!!!!!! Geniale!!!! Nebuloase-fabuloase ,hehe :)
    WOW,nu știi cât m-am bucurat să mai văd așa ceva,pup,pup,puuuuup!!!!!
    Și-mi ajunge pt mult timp să mă hrănesc din bucuria astaaa,ohoo!

    Imbrățișări mii,mii,mii!!
    L'Automne

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daca primavara se lasa asteptata, am zis sa ne delectam cu reflexii tomnatice. Trimite-mi si tu o raza de soare de la campie, sa-mi incalzesc sufletul :)
      Pupici de la nord la sud!

      Ștergere
  3. sooooooooo beautiful reflections ! like a dream !
    love these images

    RăspundețiȘtergere
  4. Imi place foarte mult seria, in special primele doua cadre. Felicitari!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, primele doua sunt cele mai reusite. Multumesc frumos pentru aprecieri!

      Ștergere

Dacă tot ai ajuns aici, ia loc. E o bancă ceva mai încolo, sub un cireș. E mereu înflorit, așa îl văd eu. Un vânt primăvăratic îi poartă petalele în zbor. Clătește-ți privirea cu frumusețea din jur. Inspiră, expiră...TRĂIEȘTI! E tot ce contează. Uneori cuvintele sunt de prisos, trăirile primează.

Îți mulțumesc pentru popas. O zi de vis!