20 iunie 2013

yellow & green...my dream...














4 comentarii:

  1. Me encantan estas fotografías!!Has capturado mi paisaje favorito.
    Un abrazo grande.

    RăspundețiȘtergere
  2. He he,așa deci! De veghe-n lanul de ...rapiță,okay!!!!!! Fabuloasă priveliște,aur pretutindeni și-un sentiment de baie de soare topit. Trebuia să ți se facă o poză de sus în timp ce stăteai tolănită ca o pisicuță în lan ;) Dar poate nu e timpul trecut,însă de unde luăm un fotograf...spațial?!

    Pup Sis-Pisicuța mea aurie!!!!!
    L'Automne

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Oho, cand am vazut marea asta galbena crezi ca m-am rabdat sa nu o imortalizez in zeci de cadre, desi era la amiaza cand fotografiile nu ies bine, dar na...alta sansa n-am avut ;) Si da, am fotografii in lanul de rapita, dar nu din spatiu, ci de la sol :)) Ma gandesc chiar sa postez una :D
      Pup back!!!

      Ștergere

Dacă tot ai ajuns aici, ia loc. E o bancă ceva mai încolo, sub un cireș. E mereu înflorit, așa îl văd eu. Un vânt primăvăratic îi poartă petalele în zbor. Clătește-ți privirea cu frumusețea din jur. Inspiră, expiră...TRĂIEȘTI! E tot ce contează. Uneori cuvintele sunt de prisos, trăirile primează.

Îți mulțumesc pentru popas. O zi de vis!