28 octombrie 2012

Autumn Sonata

4 comentarii:

  1. O duminică frumoasă si ploi de bucurii să ai draga mea!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc frumos, draga mea. Asemenea si tie, Elena!

      Ștergere
  2. Mmmmmm...daaaaaaa!!!!!!Ce culoare au frunzele alea,Doamneeee!!!Si ce intreg spectacol,lumina,aer,sunet,culoare si...liniste,si-atata bucurie...O stiu...e...Ea,sigur e Ea,Iubita mea!
    E Toamna mea,a ta si-a celor ce stiu inca sa viseze! La orice varsta!

    Cu bucurie!
    L'Automne

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, e Toamna, a mea, a ta, a fiecaruia dintre cei ce stiu sa vada si sa simta indiferent de varsta :)

      Ștergere

Dacă tot ai ajuns aici, ia loc. E o bancă ceva mai încolo, sub un cireș. E mereu înflorit, așa îl văd eu. Un vânt primăvăratic îi poartă petalele în zbor. Clătește-ți privirea cu frumusețea din jur. Inspiră, expiră...TRĂIEȘTI! E tot ce contează. Uneori cuvintele sunt de prisos, trăirile primează.

Îți mulțumesc pentru popas. O zi de vis!