3 august 2013

ora mesei



6 comentarii:

  1. Ce drăguuuți!Păi...are freză ori ba?! Unde???? Că n-o văd!!! S-o ducem la salon,zic! Păi nu?! Merită banii!! Mâncarea...e și-așa gratis.

    Puuup!
    L'Automne

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E șic ;) e în trend, ce crezi? Salon îi trebuie? Păi la pădure se poată zburlit :D

      Ștergere
  2. N-ai înțeles,omule! Păi tocmai că nu este zburlită dar ...fiindcă se poartă...o ducem noi la salon,pricepi?? La termeni...și la ...stil...mă mai pricep ceva ;) Am avut păsări fel de fel! Dacă-ți spun una...mori de râs,parol! Am acum o puicuță ceva ce n-ai pomenit,gro-za-vă,next star clar!!!!! Dom'le,e micuță dar are un moț...fantastic și-o gurăăăă că mă dor urechile. Vorbește non-stop,ceva de speriat,nu te slăbește din ochi,e după tine. De-o contrazici...să vezi zburleală pe bune,de-aia-ți zic,știu cum e. Își zburlește coama și să vezi tocat. E criminală. Nu-ți spun că e și-ncălțată plus o coadă super,zici că-i făzăniță. Am răsfățat-o și noi....maxim iar ea se umflă și mai tare-n pene,până se obrăznicește. Oricum ai face,nu poți să-i reziști!!

    RăspundețiȘtergere

Dacă tot ai ajuns aici, ia loc. E o bancă ceva mai încolo, sub un cireș. E mereu înflorit, așa îl văd eu. Un vânt primăvăratic îi poartă petalele în zbor. Clătește-ți privirea cu frumusețea din jur. Inspiră, expiră...TRĂIEȘTI! E tot ce contează. Uneori cuvintele sunt de prisos, trăirile primează.

Îți mulțumesc pentru popas. O zi de vis!