22 august 2013

Toamna e după colț

















6 comentarii:

  1. Toamna ?
    Pana la toamna ascunsa dupa colt eu vad o vara ca in desert.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Unde e vara aia, ca eu n-o vad :)
      Ne asteapta o toamna lunga, eu asa zic...

      Ștergere
  2. Aşa este. Deja a păşit semeaţă pe teritoriul verii...
    Imaginile tale spun asta din plin, draga mea.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Frumusetea Toamnei incepe sa rasara de dupa colt, dar abia in octombrie ni se va dezvalui in toata splendoarea, ca apoi, in noiembrie sa se pregateasca de plecare....cedand locul surioarei Iarna.

      Ștergere
  3. Toamnă a deliciilor! Sufletul meu cel mai adânc e cununat cu ea; dacă aș fi o pasăre,aș zbura de-a lungul întregului pământ în căutarea a noi și noi toamne. George Eliot

    Toamna mea,Rai al meu,mi-e atât de dor de tine!!
    Pup fata mea de vise frumoase!
    Sis L'Automne

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cine oare ar putea sa o descrie mai frumos si mai bine pe darnica Toamna decat insasi L'Automne? :)
      Sis, e randul tau! Poftim in scena!
      Incanta-ne cu bogatia de roade si culori asa cum ai facut-o mereu si mereu atat de frumos.

      Scena iti apartine, ma inclin!
      Te pupa surioara Primavara :)

      Ștergere

Dacă tot ai ajuns aici, ia loc. E o bancă ceva mai încolo, sub un cireș. E mereu înflorit, așa îl văd eu. Un vânt primăvăratic îi poartă petalele în zbor. Clătește-ți privirea cu frumusețea din jur. Inspiră, expiră...TRĂIEȘTI! E tot ce contează. Uneori cuvintele sunt de prisos, trăirile primează.

Îți mulțumesc pentru popas. O zi de vis!