15 august 2013

savoare











9 comentarii:

  1. Vreau o felie rece dar sa fie fara samburi ;;)

    RăspundețiȘtergere
  2. Rece, fara samburi si din mijloc...am preluat comanda, domnilor :P
    Trimis prin teleportare. Pofta mare :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce frumusețeee,ca o lună plină!!!!!!!!
    Mâncați-o voi pe toată,pofticioșilor!! Lăsați-mi mie sâmburii să am ce număra...haha!

    Ei,cine credeați?!
    L'Automne

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Esti mortala, sis :))))) Crezi ca nu ti-am lasat si tie? Tu ai un pepene intreg :D
      Iar samburii lasa ca-i semanam in ghivece, poate facem cultura de pepeni pe balcon :))

      Ștergere
  4. Unde e,că nu-l văd?! Trebuia să fie expus,nu? Ei,mă amăgești acum ca să te scoți,ce să zic?? Dar...ți-o coc eu data viitoare,mai vedem. Să înțeleg că nu mi-ai păstrat nici sâmburii,aha,oook,bună asta. Și ea care-mi păstrase pepenele cel mare,hahaha,să mori de râs ...

    Sora mică!?? Păi de-asta papi tu tot,că ești mare,nu?!

    RăspundețiȘtergere
  5. :))))))))))))))))) BETON esti! PUP!!!

    RăspundețiȘtergere

Dacă tot ai ajuns aici, ia loc. E o bancă ceva mai încolo, sub un cireș. E mereu înflorit, așa îl văd eu. Un vânt primăvăratic îi poartă petalele în zbor. Clătește-ți privirea cu frumusețea din jur. Inspiră, expiră...TRĂIEȘTI! E tot ce contează. Uneori cuvintele sunt de prisos, trăirile primează.

Îți mulțumesc pentru popas. O zi de vis!