11 octombrie 2013

Arome colorate









8 comentarii:

  1. „bunătăți de sezon” ... frumos și cu inspirație redate!

    RăspundețiȘtergere
  2. Stii ca nu-mi place sa comentez dar tablourile tale sunt incredibil de faine. Sa ai o toamna cum iti doresti!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur cand reusesc sa transmit o stare, iar natura ma ajuta enorm.
      O toamna frumoasa cu lumina blanda iti doresc!

      Ștergere
  3. Câte culori,atâtea arome,atâta savoare!!!! Mi-nu-na-te,draga mea! M-am pierdut în farmecul lor,ador astfel de imagini,știi!! O nebunie!!
    Mulțumesc mult,sis! Și pup tare-tare!

    L'Automne

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. M-am jucat :) ce copil sunt...:P cum prind culori, cum le combin si fuga la pozat :))
      Pup!!

      Ștergere

Dacă tot ai ajuns aici, ia loc. E o bancă ceva mai încolo, sub un cireș. E mereu înflorit, așa îl văd eu. Un vânt primăvăratic îi poartă petalele în zbor. Clătește-ți privirea cu frumusețea din jur. Inspiră, expiră...TRĂIEȘTI! E tot ce contează. Uneori cuvintele sunt de prisos, trăirile primează.

Îți mulțumesc pentru popas. O zi de vis!