25 martie 2011

Drumul care zgârie norii

6 comentarii:

  1. Superb, m-am încărcat cu energie... :X

    RăspundețiȘtergere
  2. F.frumos filmuletul tau!
    Mi-am adus aminte ca "de mult"nu am fost pe acolo!
    O seara faina!

    RăspundețiȘtergere
  3. multe dintre imagini le-am revazut cu placere. si fimul mi-a adus aminte de drumul - destul de infernal pentru mine - inspre cascada, aerul curat, si de starea de bine dupa ce am facut tot traseul. mi-a placut ideea de a face film.

    RăspundețiȘtergere
  4. @ Zenna,
    punct ochit, punct lovit :X

    @ Mariana,
    mersic, zile senine, draga!

    @ pharaonx,
    pozele cele mai dragi sufletului meu le-am transformat in filmulete; iar acesta e doar unul dintre ele. N-o sa revin cu poze de pe vechiul blog, doar sub forma video, pentru remember.

    RăspundețiȘtergere
  5. eu nu am cuvinte de dor... multumim!

    RăspundețiȘtergere
  6. @ Dili,
    iar eu de multumire. Te pup!

    RăspundețiȘtergere

Dacă tot ai ajuns aici, ia loc. E o bancă ceva mai încolo, sub un cireș. E mereu înflorit, așa îl văd eu. Un vânt primăvăratic îi poartă petalele în zbor. Clătește-ți privirea cu frumusețea din jur. Inspiră, expiră...TRĂIEȘTI! E tot ce contează. Uneori cuvintele sunt de prisos, trăirile primează.

Îți mulțumesc pentru popas. O zi de vis!