25 martie 2011

Sting

10 comentarii:

  1. Colorezi ziua...multam'. (de ghimpi nu vorbim:D).Pup.

    RăspundețiȘtergere
  2. @ Green,
    care ghimpi :D?

    @ Dili,
    nu si daca ai grija ;)

    RăspundețiȘtergere
  3. Cea mai tare poza..ever!! Mi-a placut din prima,m-a atras magnetic fara sa ma gandesc prea mult de ce,habar n-am dar e mortala! Halucinanta!

    L'Automne

    RăspundețiȘtergere
  4. E bine ca incerci sorella. Banuiesc ca e cu cel nou facuta. Bravo!

    RăspundețiȘtergere
  5. @ L'Automne,
    halucinanta zici? vezi sa nu te intepi :)

    @ Pozaru',
    incerc, incerc....nu, e cu G9.

    RăspundețiȘtergere
  6. Pe bune e grozava poza,uite ca nici n-am vazut tepii!,am vazut dincolo de ei,taare departe!! Si e asa de....altfel,ca o lume intens si frumos colorata. Si da,pacat ca pt unii doar tepii reies din ansamblu...Pt mine e asa de speciala!!!!!

    L'Automne

    RăspundețiȘtergere
  7. Auci!!!frumoase şi colorate înţepături :)

    RăspundețiȘtergere
  8. @ Ishtar,
    in toate exista un echilibru.

    RăspundețiȘtergere

Dacă tot ai ajuns aici, ia loc. E o bancă ceva mai încolo, sub un cireș. E mereu înflorit, așa îl văd eu. Un vânt primăvăratic îi poartă petalele în zbor. Clătește-ți privirea cu frumusețea din jur. Inspiră, expiră...TRĂIEȘTI! E tot ce contează. Uneori cuvintele sunt de prisos, trăirile primează.

Îți mulțumesc pentru popas. O zi de vis!