7 ianuarie 2012

O alta poveste de iarna

7 comentarii:

  1. imi face foarte bine sa privesc aceasta imagine.... minunat!

    RăspundețiȘtergere
  2. Superbe îți ies pozele!!!
    Eu încă învăț ce poate face aparatul meu. Uneori am impresia ca nu știu nimic.

    RăspundețiȘtergere
  3. @ Dili,
    salveaz-o, e a ta, sis!

    @ Diana,
    multumesc. Astept sa-ti vad pozicile. Sunt zile si zile....uneori ai feeling, alteori simti ca orice ai face nu merge...asa e la toata lumea. Ai incredere ca iti vor iesi. Sa-l folosesti sanatoasa!

    RăspundețiȘtergere
  4. De data asta...o iarna solara,posibil sa fie dintr-o poveste doar cu ingeri si zane.

    Pup Zana-sefa!
    L'Automne

    RăspundețiȘtergere
  5. Cum ai ghicit ;) ...zanele si-au facut aparitia la ceas de apus sa ne incante sufletele.

    RăspundețiȘtergere
  6. Tare frumos! La mine Iarna a devenit o poveste de spus altora...:(

    RăspundețiȘtergere
  7. Mi-am incarcat bateriile acolo...sper sa-mi ajunga pana o sa ninga aici, Leo!

    RăspundețiȘtergere

Dacă tot ai ajuns aici, ia loc. E o bancă ceva mai încolo, sub un cireș. E mereu înflorit, așa îl văd eu. Un vânt primăvăratic îi poartă petalele în zbor. Clătește-ți privirea cu frumusețea din jur. Inspiră, expiră...TRĂIEȘTI! E tot ce contează. Uneori cuvintele sunt de prisos, trăirile primează.

Îți mulțumesc pentru popas. O zi de vis!